הורים יקרים, צהרים טובים🌷

שתפו:

"אושר הוא לא דבר שמוכן לשימוש, הוא נוצר מתוך המעשים שלנו" – הדלאי לאמה.

שמחה לשתף אתכם מהעשייה החינוכית השבוע:

פתחנו את השבוע בסדנת נגרות מיוחדת המאפשרת עבודה פיזית עם הלב❤️ והידיים 🙌🏻 לתלמידים הבוגרים שלנו משכבה ה'-ו', במסגרת הסדנה הילדים שלנו בנו ספסלי ישיבה ססגונים וצבעוניים.

הספסלים פוזרו ברחבי בית הספר ומשמשים את כל באי לב הפארק לזמן איכות של שיח וחיבורים. 🤩

הזדמנות להודות לתלמידים הבוגרים שלנו 🏆 ולצוות החינוכי : נטלי היועצת, רויטל, ליאל, ליאל והסייעות 👏🏻❤️👏🏻

בכיתה ו' שילבנו תוכנית חדשה בנושא הכנה לבגרות לשנת מצווה, ע״י הרב מנדי ושירה סויסא, שליחי חב״ד בשכונה.

מטרתה לאפשר לבני הנוער, בנקודת זמן משמעותית בחייהם, מפגש עם הכוחות החבויים בהם, כמו גם היכרות עם ערכי המורשת והמולדת.

החיבורים למסורת לזהות היהודית והפנימית מתחברים לתפיסה הבית ספרית .

ביום רביעי קיימנו מפגש ערב בספרייה שלנו עם הנהגת ההורים, צוות הניהול ודר' ירון סלע פסיכולוג קליני בנושא שותפות בשפה, בעשייה ובחיבורים, אני רוצה להודות להנהגת ההורים שלנו בהובלת מירי לזר, התברכנו במנהיגות הורית אכפתית, מסורה ומלאה במוטיבציה לעשות טוב למען בית הספר❤️👏🏻❤️
אשרינו🙏🏼

אתמול זכינו להצגה מצויינת סבא דוט קום בנושא שמירה על שיח מכבד ברשת.

מאחלים לכולנו
סוף שבוע נעים ושקט ❤️

שבת שלום 🙏🏼

רמית שיבת מנהלת בית הספר
והצוות החינוכי

הגישה החינוכית - המשך

הגישה החינוכית שלנו מורכבת משני גישות משמעותיות שמתחברות בניהן ומכילות תוכניות ייחודיות על מנת להטמיע בתלמידים שלנו את הגישה  ME-WE

גישת ה- ME

אנו מאמינים שיש ללמד אושר, כחלק מהתהליך בלמידה כל ילד חייב להכיר את החוזקות שבו, יכולות ספציפיות, חלומות להגשמה, עליו להתחבר לאישיותו והכיר את מי שהוא, תפקיד המורה להוביל את התלמידים תהליך פנימי של הכרות עם עצמם ועם החברים שלהם, ולצד זה חשוב לנו להוביל ערכי חברות חברות, הדדיות ופרגון על מנת להגיע להגשמה עצמית ואושר.  ולכן אנו לומדים בתוכניות ייחודיות – פסיכולוגיה חיובית, יוגה, מחול.

גישת ה-WE

חלק משמעותי בחווית האושר קשור בפרואקטיביות חברתית חשוב לנו שהתלמידים שלנו יהיו מעורבים, יזמים, אכפתיים ומעורבים בקהילה. על מנת לעשות שינוי הם עוברים תהליך בו הם מבינים שלעשות שינוי בעולם תלוי בכל אחד מהם, כל אחד יכול והכל אפשרי – אם פועלים נכון, יוצרים שותפויות ומתחברים. ולכן אנו לומדים בתוכניות ייחודיות יזמות, סביבה ומקיימים כל חודש טקס בית ספרי בו כל חודש כיתה אחרת מקיימת את הטקס על פי ערך החודש.