"גאונות היא 1% השראה ו-99% זיעה." תומאס אדיסון

שתפו:

הורים יקרים, צהרים טובים 🌸

עברנו שבוע מיוחד מאוד, עם סיום המחצית וקבלת התעודות לתלמידים התארגנו "לטקס בהפתעה" בו הוענקו תעודות לכל הצוות החינוכי: המורים, הסייעות -תומכות ההוראה, וצוות המנהלה.

התלמידים המהממים שלנו, פרגנו בהתלהבות והוקירו תודה למורים כיאה ללב הפארק. זו היתה חגיגה גדולה של הוקרת תודה לכל מי שנותנת את הלב, כל בוקר ולאורך היום ופועלת בשליחות ובאחריות למען החיוך וההצלחה הבלתי מתפשרת של התלמידים האהובים שלנו.❤️

נבחרת כדורגל הבנים בהובלת אופיר המורה לחינוך גופני, יצאה לדרך למשחק הראשון ואנחנו בטוחים שהם ימלאו את ליבנו בגאווה במשחקים ומחכים לגביע🏆⚽

עם הערכות לחג הפורים התחלנו במיזם מיוחד לחיזוק הקריאה הקורא במסכה שבמסגרתו התלמידים קוראים בבית עם תחפושת ומסיכה ועל תלמידי הכיתה לזהות מי הם לפי קריאתם, גאווה גדולה לראות ולשמוע את התלמידים שלנו משתתפים וקוראים בשטף ובדיוק. 👏🏻❤️🤡

מצורפת איגרת הערכות לפורים של בית הספר .

אנו עם הפנים קדימה להערכות לשבוע המעשים הטובים שיתקיים ב 19.3.

במסגרת ההערכות אנו פותחים עבורכם את שערי בית הספר למיזם נוסף של העברת הטוב הלאה שבמסגרתו תוכלו אתם ההורים להגיע לכיתה (בתיאום עם המחנכת) ולהעביר שיעור שיעשיר את עולם התלמידים בכל תחום שתבחרו בהעשרת עולם התלמידים שלנו: תחביב, הכרות עם תחום עיסוקיכם, שיתוף בסיפור ועוד. אגב, גם סבים וסבתות מוזמנים למיזם.

מועצת תלמידים, בהובלת ליאל אלון, החלה באיסוף החפצים שהביאו התלמידים לשוק קח תן שיתקיים ב 19.3 במתחם הקטר בשיתוף עם חברת כיוונים.

תזכורת הפריטים שנאספים הם: תכשיטים, צעצועים, ספרים, חפצי אומנות. וכל ההכנסות מהמכירות יתרמו לאקים ישראל (הארגון הארצי לאנשים עם מוגבלויות שכליות ).

נמשיך "למלא את הדלי" של לב הפארק בעשייה חינוכית מלאה בעוצמות.

מאחלים לכולם שבת שלום וסוף שבוע שקט ונפלא.❤️

רמית שיבת
מנהלת בית הספר והצוות החינוכי.

https://youtu.be/ZWlMUl-BzNk

הגישה החינוכית - המשך

הגישה החינוכית שלנו מורכבת משני גישות משמעותיות שמתחברות בניהן ומכילות תוכניות ייחודיות על מנת להטמיע בתלמידים שלנו את הגישה  ME-WE

גישת ה- ME

אנו מאמינים שיש ללמד אושר, כחלק מהתהליך בלמידה כל ילד חייב להכיר את החוזקות שבו, יכולות ספציפיות, חלומות להגשמה, עליו להתחבר לאישיותו והכיר את מי שהוא, תפקיד המורה להוביל את התלמידים תהליך פנימי של הכרות עם עצמם ועם החברים שלהם, ולצד זה חשוב לנו להוביל ערכי חברות חברות, הדדיות ופרגון על מנת להגיע להגשמה עצמית ואושר.  ולכן אנו לומדים בתוכניות ייחודיות – פסיכולוגיה חיובית, יוגה, מחול.

גישת ה-WE

חלק משמעותי בחווית האושר קשור בפרואקטיביות חברתית חשוב לנו שהתלמידים שלנו יהיו מעורבים, יזמים, אכפתיים ומעורבים בקהילה. על מנת לעשות שינוי הם עוברים תהליך בו הם מבינים שלעשות שינוי בעולם תלוי בכל אחד מהם, כל אחד יכול והכל אפשרי – אם פועלים נכון, יוצרים שותפויות ומתחברים. ולכן אנו לומדים בתוכניות ייחודיות יזמות, סביבה ומקיימים כל חודש טקס בית ספרי בו כל חודש כיתה אחרת מקיימת את הטקס על פי ערך החודש.