"יש סדק בכל דבר. זו הדרך של האור להיכנס".לאונרד כהן, מוזיקאי

שתפו:

הורים יקרים, צהרים טובים🤍

יום לא קל לכולנו, הצפירה הרועמת הכניסה אותנו רשמית אמש והבוקר ליום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה.

בתחושה, אנחנו מהשביעי באוקטובר ביום זיכרון מתמשך של כאב מייסר ועצבות שלא נגמרת .

אנחנו אחרי שני טקסי זיכרון מרשימים ומרגשים במיוחד שבוצעו על ידי תלמידי כיתה ו' שלנו בהובלת המחנכת מור ניזרי, ובליווי של ליאל אלון הרכזת החברתית, נטלי היועצת, הילה הסגנית והצוות החינוכי.

אתמול יצרנו מסורת משותפת בטקס יום זיכרון קיהילתי תוך חיבור ערכי וייחודי עם הצופים בהובלת לירון , בית חב"ד באדיבותו של הרב מנדי סוויסה, חברת כיוונים בשכונה בניהולה של לימור דמרי ומירי לזר יו"ר ועד השכונה ובית הספר. לטקס הצטרפו תושבים רבים מהשכונה והדמעות זרמו מעינינו בעצבות.

הבוקר, ציינו את יום הזיכרון בטקס ערכי ומרגש לשכבות ג'-ו', ובכיתות א-ב הותאמו התכנים בכיתות.

מיכאל אב הבית קישט את בית הספר בדגלי בכחול לבן בנוסף, רכשנו דגלים של כל הסיירות והיחידות של צה"ל והנפנו אותם בגאווה להתנוסס ברחבי בית הספר .

כל תלמידי בית הספר התכבדו אתמול בארוחת בוקר של נקניקיה בלחמניה וטרופית שנקנו מכספי ההורים בהובלת עירית יפרח , גזברית הוועד, שרה מזכירת בית הספר והצוות החינוכי שנתן יד כהרגלו בקודש.

עם כל המחלוקות בעם האחדות וההתלכדות של לב הפארק יוצרת תחושת שייכות וחיבור גדול זה לזה.

יום זה מלא ברגשות מעורבים וכאב לב, אבל לצד זה מלא בעשייה משמעותית ובתקווה לימים טובים …

אנו יוצאים לחופשת יום העצמאות מחר ונשוב ללמוד ביום רביעי.

עם ישראל חי🇮🇱

בברכה, 🤍
רמית שיבת מנהלת בית הספר והצוות החינוכי.

הגישה החינוכית - המשך

הגישה החינוכית שלנו מורכבת משני גישות משמעותיות שמתחברות בניהן ומכילות תוכניות ייחודיות על מנת להטמיע בתלמידים שלנו את הגישה  ME-WE

גישת ה- ME

אנו מאמינים שיש ללמד אושר, כחלק מהתהליך בלמידה כל ילד חייב להכיר את החוזקות שבו, יכולות ספציפיות, חלומות להגשמה, עליו להתחבר לאישיותו והכיר את מי שהוא, תפקיד המורה להוביל את התלמידים תהליך פנימי של הכרות עם עצמם ועם החברים שלהם, ולצד זה חשוב לנו להוביל ערכי חברות חברות, הדדיות ופרגון על מנת להגיע להגשמה עצמית ואושר.  ולכן אנו לומדים בתוכניות ייחודיות – פסיכולוגיה חיובית, יוגה, מחול.

גישת ה-WE

חלק משמעותי בחווית האושר קשור בפרואקטיביות חברתית חשוב לנו שהתלמידים שלנו יהיו מעורבים, יזמים, אכפתיים ומעורבים בקהילה. על מנת לעשות שינוי הם עוברים תהליך בו הם מבינים שלעשות שינוי בעולם תלוי בכל אחד מהם, כל אחד יכול והכל אפשרי – אם פועלים נכון, יוצרים שותפויות ומתחברים. ולכן אנו לומדים בתוכניות ייחודיות יזמות, סביבה ומקיימים כל חודש טקס בית ספרי בו כל חודש כיתה אחרת מקיימת את הטקס על פי ערך החודש.