"הצלחה היא לא המפתח לאושר; אושר הוא המפתח להצלחה. אם אתה אוהב את מה שאתה עושה, אתה גם תהיה מוצלח. "(אלברט שוויצר)

שתפו:

הורים יקרים צהרים טובים, 🌸

איזה כיף לסגור את השבוע בידיעה שהצלחנו יחד, בהובלת מועצת תלמידים וליאל אלון הרכזת החברתית, לשמח ולפנק את פלוגת לוחמי גולני במשלוחים שעשיתם, תודה רבה לכולם,❤️ בחיבור המשותף להעביר הלאה את הטוב מכל הלב, לחיילים שלנו. 🇮🇱🇮🇱🇮🇱

עם פתיחת שבוע המצויינות בעיר נבחרת תלמידי מצויינות בית הספר, בהובלת יסמין וקנין המורה למדעים, השתתפו בכנס מצויינות לחקר טכנולוגיה ויזמות שהתקיים במדבריום והציגו בגאווה את המחקר שלנו בנושא: השפעת חומר האחסון בשמירת ירקות במקרר לטווח ארוך.

אני שמחה לשתף כי, במסגרת הערכות לסוף שנה שילבנו שתי תוכנית חדשות צומחים יחד וקשת בענן שבמסגרתן
תלמידים מקבלים שעות הוראה על ידי מורה להוראה מתקנת בעברית ואנגלית לתגבור קריאה, אסטרטגיות להבנת הנקרא וחיזוק מיומנויות וכך הם מקבלים תוספת משמעותית שמסייעת לסגור פערים לימודים ולהכין אותם לשנת הלימודים הבאה.

נמשיך לחזק ולטפח את תלמידינו יחד.

שבת שלום❤️
וסוף שבוע נעים ושקט

רמית שיבת
מנהלת בית הספר
והצוות החינוכי.

הגישה החינוכית - המשך

הגישה החינוכית שלנו מורכבת משני גישות משמעותיות שמתחברות בניהן ומכילות תוכניות ייחודיות על מנת להטמיע בתלמידים שלנו את הגישה  ME-WE

גישת ה- ME

אנו מאמינים שיש ללמד אושר, כחלק מהתהליך בלמידה כל ילד חייב להכיר את החוזקות שבו, יכולות ספציפיות, חלומות להגשמה, עליו להתחבר לאישיותו והכיר את מי שהוא, תפקיד המורה להוביל את התלמידים תהליך פנימי של הכרות עם עצמם ועם החברים שלהם, ולצד זה חשוב לנו להוביל ערכי חברות חברות, הדדיות ופרגון על מנת להגיע להגשמה עצמית ואושר.  ולכן אנו לומדים בתוכניות ייחודיות – פסיכולוגיה חיובית, יוגה, מחול.

גישת ה-WE

חלק משמעותי בחווית האושר קשור בפרואקטיביות חברתית חשוב לנו שהתלמידים שלנו יהיו מעורבים, יזמים, אכפתיים ומעורבים בקהילה. על מנת לעשות שינוי הם עוברים תהליך בו הם מבינים שלעשות שינוי בעולם תלוי בכל אחד מהם, כל אחד יכול והכל אפשרי – אם פועלים נכון, יוצרים שותפויות ומתחברים. ולכן אנו לומדים בתוכניות ייחודיות יזמות, סביבה ומקיימים כל חודש טקס בית ספרי בו כל חודש כיתה אחרת מקיימת את הטקס על פי ערך החודש.